• iBlog

    Tilpas din markedsføring med digital skiltning

    Drømmer du om at kunne tilpasse dine skilte til bestemte situationer? Det kan f.eks. være du ønsker at skifte dine skilte hurtigt i forhold til tidspunkter på dagen, lokale aktiviteter, vejret eller ønsker at tilpasse dine skilte til en specifik målgruppe. Dette er muligt med digital skiltning.     Innovation og besparelser i en løsning...
  • iBlog

    Øg salget med duftmarkedsføring

    Et typisk menneske kan opfange op til 10.000 forskellige dufte. De mange forskellige dufte kan være med til ubevidst at fremkalde minder i mennesker. Dufte kan derfor være med til at styrke brandassociationer hos forbrugeren. Der er mange simple former for duftmarketing, det kan være et pizzeria, hvor forbrugeren bliver tiltrukket af duften og får...
  • iBlog

    Skab mere opmærksomhed om din butik med interaktive butiksvinduer

    Skab interaktion mellem kunden og butikken ude fra gaden, både i butikkens åbningstid og i lukketiden. Vinduesdisplay bliver brugt til at skabe og opretholde et image af butikken i kundens bevidsthed. Typisk skifter en butik deres vinduesdisplay 4-8 gange om året for at følge med sæsonen eller et specifikt tema. Kunder, som er ude at...
  • iBlog

    Vil du gerne gøre lidt ekstra for dine kunder? Prøv EXTENDED AISLE

    En kunde træder ind i din butik. Du spørger, om du kan hjælpe med noget, men kunden svarer “jeg kigger bare”. Med EXTENDED AISLE får du stadig mulighed for at servicere dine kunder og give dem en unik købsoplevelse.   Lad kunden udforske din butik på egen hånd EXTENDED AISLE er en touchskærm, som vi...
  • iBlog

    LCD|MEDIA & Bestseller

    LCD|MEDIA og Bestseller har afsluttet et projekt i Tyskland, hvor Jack & Jones og Vero Moda har fået installeret innovative løsninger i form af butiksbelysning, digital skiltning og baggrundsmusik. Vi har afsluttet et spændende projekt i Jack & Jones og Vero Modas nye butik i Ludwigsburg ved Stuttgart. Vi har installeret alt elektronik i bu...
TOP