• iBlog

    Sælg mere med den rigtige belysning

    I retail-branchen er det afgørende at have evnen til at skille sig ud fra mængden – dette er nu i høj grad muligt med den rigtige belysning. Den rigtige butiksbelysning er ligeledes vigtig for at optimere salget i din butik. Sørg altid for at alle dine varer er korrekt belyst for at fange dine kundernes...
  • iBlog

    Forlæng kundeopholdet i din butik med effektiv baggrundsmusik

    Baggrundsmusikken i din butik kan udnyttes effektivt til at fange kundernes opmærksomhed. I hverdagen bliver kunderne eksponeret for et utal af reklamebudskaber, og det er ethvert brands udfordring at skille sig ud fra konkurrenterne. Når kunderne derimod aktivt går ind i din butik, får du foræret en unik mulighed for at kommunikere målrettet. &nbs...
  • iBlog

    Tilpas din markedsføring med digital skiltning

    Drømmer du om at kunne tilpasse dine skilte til bestemte situationer? Det kan f.eks. være du ønsker at skifte dine skilte hurtigt i forhold til tidspunkter på dagen, lokale aktiviteter, vejret eller ønsker at tilpasse dine skilte til en specifik målgruppe. Dette er muligt med digital skiltning.     Innovation og besparelser i en løsning...
  • iBlog

    Øg salget med duftmarkedsføring

    Et typisk menneske kan opfange op til 10.000 forskellige dufte. De mange forskellige dufte kan være med til ubevidst at fremkalde minder i mennesker. Dufte kan derfor være med til at styrke brandassociationer hos forbrugeren. Der er mange simple former for duftmarketing, det kan være et pizzeria, hvor forbrugeren bliver tiltrukket af duften og får...
  • iBlog

    Skab mere opmærksomhed om din butik med interaktive butiksvinduer

    Skab interaktion mellem kunden og butikken ude fra gaden, både i butikkens åbningstid og i lukketiden. Vinduesdisplay bliver brugt til at skabe og opretholde et image af butikken i kundens bevidsthed. Typisk skifter en butik deres vinduesdisplay 4-8 gange om året for at følge med sæsonen eller et specifikt tema. Kunder, som er ude at...
TOP