• iBlog

    Skab mere opmærksomhed om din butik med interaktive butiksvinduer

    Skab interaktion mellem kunden og butikken ude fra gaden, både i butikkens åbningstid og i lukketiden. Vinduesdisplay bliver brugt til at skabe og opretholde et image af butikken i kundens bevidsthed. Typisk skifter en butik deres vinduesdisplay 4-8 gange om året for at følge med sæsonen eller et specifikt tema. Kunder, som er ude at...
  • iBlog

    Vil du gerne gøre lidt ekstra for dine kunder? Prøv EXTENDED AISLE

    En kunde træder ind i din butik. Du spørger, om du kan hjælpe med noget, men kunden svarer “jeg kigger bare”. Med EXTENDED AISLE får du stadig mulighed for at servicere dine kunder og give dem en unik købsoplevelse.   Lad kunden udforske din butik på egen hånd EXTENDED AISLE er en touchskærm, som vi...
  • iBlog

    LCD|MEDIA & Bestseller

    LCD|MEDIA og Bestseller har afsluttet et projekt i Tyskland, hvor Jack & Jones og Vero Moda har fået installeret innovative løsninger i form af butiksbelysning, digital skiltning og baggrundsmusik. Vi har afsluttet et spændende projekt i Jack & Jones og Vero Modas nye butik i Ludwigsburg ved Stuttgart. Vi har installeret alt elektronik i bu...
  • iBlog

    Gør dine produkter mere attraktive

    Markedet er domineret af hård konkurrence, hvor forbrugerne har mange produkter og brands at vælge imellem, og det gælder derfor om at være synlig og skille sig ud. Et af de vigtigste elementer der gør, at dine produkter bliver mere attraktive og synliggjorte, er innovative in-store belysningsløsninger.     Markedets bedste in-store belys...
  • iPresserum

    NY SLIM videovæg UH46F5 lanceres nu af SAMSUNG

    Søren Palmer – Division Director hos LCD MEDIA udtaler sig: ”Endelig en videovægs skærm der er i SLIM DESIGN med en dybde på under 5cm, der gør at vi kan lave super elegante løsninger. Ramme afstand på kun 5,5 mm fra billede til billede samt høj lysstyrke på 700 nits med mat overflade mod genskin...
TOP